Разбрах, благодаря колега! Като си вържеш дневните светлини, ако си навит да направиш и на моята количка с/у необходимото отблагодаряване понеже грам не разбирам от това...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Здравейте колеги,имам въпрос относно Алфа 159 1.8 mpi
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЗнае ли някой лесен способ за законтряне на коляновия вал на този екотек с цел развиване/стягане на болта на ремъчната шайба?
Няколко варианта са изброили.... успех!Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Двата сигурни варианта, които са изброили са с пневматичен гайковерт или със сваляне на картера и подлагане на дървено трупче. С първия не разролагам а второто отнема много време.
Някои развиват болта с помощта на стартера а други тъпчат въже през отвор на свещ. И двата не ми харесват.
Ще импровизирам нещо. Щеше да е най-лесно, ако имаше отвор за стробоскоп на кожуха на маховика, но май този няма.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:19.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДвата сигурни варианта, които са изброили са с пневматичен гайковерт или със сваляне на картера и подлагане на дървено трупче. С първия не разролагам а второто отнема много време.
Някои развиват болта с помощта на стартера а други тъпчат въже през отвор на свещ. И двата не ми харесват.
Ще импровизирам нещо. Щеше да е най-лесно, ако имаше отвор за стробоскоп на кожуха на маховика, но май този няма.Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Mдаа, пневматичния гайковерт помага за тооолкова много неща.
И аз доста се мъчих без, накрая се предадох и си купих. И гайковерт и компресор.
От време на време в лидъла има седмица с пневматика и човек може да си купи много готини работи за малко пари. Сега си имам и пистолет за боядисване, и гайковерт, и всякакви накрайници...
Помага за всичко - да си напомпиш гумите, носачите се свалят 5 пъти по-бързо с пневматичния пистоелт, продухвам си филтрите от време на време, може да си продухаш и гнездата на свещите преди да ги извадиш, за да избягат боклуците. Според мен си е една инвестиция, която си заслужава. Общо към 250-300лв ми излезе всичко, с компресора и всички екстри към него.
Comment
-
И аз съм като тебе, като преминах 40- те се оборудвах като за сервиз + за ремонт на къщата- тия на Мария Силвестър сигурно нямат толкова инструменти и къртачи, колкото мен, а иначе правя ремонт на 1 стая на година, само банята най- ме измъди.
Comment
-
[Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЗнае ли някой лесен способ за законтряне на коляновия вал на този екотек с цел развиване/стягане на болта на ремъчната шайба?
Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:46.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПриятно съм изненадан от това, че когато я сриташ по-здраво, се изключва компресорът на климатика и после отново се включва, когато нещата се успокоят.
А това как го разбираш? Изгасва лампичката на бутона или се усеща във вървежа?
Защото и на 156-цата пише че я има тази "екстра" , но не мога да я усетя честно казано.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДвата сигурни варианта, които са изброили са с пневматичен гайковерт или със сваляне на картера и подлагане на дървено трупче. С първия не разролагам а второто отнема много време.
Някои развиват болта с помощта на стартера а други тъпчат въже през отвор на свещ. И двата не ми харесват.
Ще импровизирам нещо. Щеше да е най-лесно, ако имаше отвор за стробоскоп на кожуха на маховика, но май този няма.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=97726Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:27.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
ДА.
Има някаква помпа или нещо подобно което нагнетява спирачната течност.По схема беше отпред някъде зад единият фар и ако се налага смяна на крушка на дълги светлини(конкретно на този фар зад който е кутията) и не можеш демонтираш тази кутия с помпата и тогава сменяш крушка.Може и само да я освободиш от болтовете, без да разкачаш маркучите.Сведнага след заплаване омеква.
Не съм сигурен, защото не съм задълбавал, но мисля че като дадеш на контакт педала на спирачката омеква но много малко.До едно малко положение колкото да почувстваш че можеш да го натиснеш леко.Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 11:11.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Ясно
Не се нагнетява спирачна течност, но при доста коли има възвратен клапан на входа на сервото. Предназначението му е да държи създадения при работата на мотора вакуум в сервото и след спирането на мотора. Очевидно тук такова нещо няма или вакуумът бива разтоварван умишлено след гасенето на мотора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЯсно
Не се нагнетява спирачна течност, но при доста коли има възвратен клапан на входа на сервото. Предназначението му е да държи създадения при работата на мотора вакуум в сервото и след спирането на мотора. Очевидно тук такова нещо няма или вакуумът бива разтоварван умишлено след гасенето на мотора.
Но това не отменя факта, че вакуумното усилване не трябва да изчезва веднага след гасене на двигателя. Прегледай си клапана и неговото уплътняване.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
Comment