Известие

Collapse
No announcement yet.

Здравейте колеги,имам въпрос относно Алфа 159 1.8 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Разбрах, благодаря колега! Като си вържеш дневните светлини, ако си навит да направиш и на моята количка с/у необходимото отблагодаряване ��понеже грам не разбирам от това...

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Знае ли някой лесен способ за законтряне на коляновия вал на този екотек с цел развиване/стягане на болта на ремъчната шайба?
      http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...ulley-nut.html

      Няколко варианта са изброили.... успех!
      Now: 156 2.5 V6 24V
      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

      Comment


      • #63
        Двата сигурни варианта, които са изброили са с пневматичен гайковерт или със сваляне на картера и подлагане на дървено трупче. С първия не разролагам а второто отнема много време.

        Някои развиват болта с помощта на стартера а други тъпчат въже през отвор на свещ. И двата не ми харесват.

        Ще импровизирам нещо. Щеше да е най-лесно, ако имаше отвор за стробоскоп на кожуха на маховика, но май този няма.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:19.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Двата сигурни варианта, които са изброили са с пневматичен гайковерт или със сваляне на картера и подлагане на дървено трупче. С първия не разролагам а второто отнема много време.

          Някои развиват болта с помощта на стартера а други тъпчат въже през отвор на свещ. И двата не ми харесват.

          Ще импровизирам нещо. Щеше да е най-лесно, ако имаше отвор за стробоскоп на кожуха на маховика, но май този няма.
          В темата която дадох или някоя от другите, които четох, беше споменато изрично, че няма прозорец за маховика.
          Now: 156 2.5 V6 24V
          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

          Comment


          • #65
            Mдаа, пневматичния гайковерт помага за тооолкова много неща.

            И аз доста се мъчих без, накрая се предадох и си купих. И гайковерт и компресор.

            От време на време в лидъла има седмица с пневматика и човек може да си купи много готини работи за малко пари. Сега си имам и пистолет за боядисване, и гайковерт, и всякакви накрайници...

            Помага за всичко - да си напомпиш гумите, носачите се свалят 5 пъти по-бързо с пневматичния пистоелт, продухвам си филтрите от време на време, може да си продухаш и гнездата на свещите преди да ги извадиш, за да избягат боклуците. Според мен си е една инвестиция, която си заслужава. Общо към 250-300лв ми излезе всичко, с компресора и всички екстри към него.
            156 2.0TS

            Comment


            • #66
              И аз съм като тебе, като преминах 40- те се оборудвах като за сервиз + за ремонт на къщата- тия на Мария Силвестър сигурно нямат толкова инструменти и къртачи, колкото мен, а иначе правя ремонт на 1 стая на година, само банята най- ме измъди.

              Comment


              • #67
                [
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Знае ли някой лесен способ за законтряне на коляновия вал на този екотек с цел развиване/стягане на болта на ремъчната шайба?
                Понякога, където е възможно да се приложи съм си правил това от парче здрава и достатъчно дълга шина.
                Click image for larger version

Name:	Без име.jpg
Views:	1
Size:	3.3 Килобайта
ID:	2349687
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:46.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #68
                  Приятно съм изненадан от това, че когато я сриташ по-здраво, се изключва компресорът на климатика и после отново се включва, когато нещата се успокоят.
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:33.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Приятно съм изненадан от това, че когато я сриташ по-здраво, се изключва компресорът на климатика и после отново се включва, когато нещата се успокоят.

                    А това как го разбираш? Изгасва лампичката на бутона или се усеща във вървежа?

                    Защото и на 156-цата пише че я има тази "екстра" , но не мога да я усетя честно казано.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #70
                      Изгасва индикацията и се усеща в тягата. След това го прочетох и в описанието на ECU - то.
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:46.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Двата сигурни варианта, които са изброили са с пневматичен гайковерт или със сваляне на картера и подлагане на дървено трупче. С първия не разролагам а второто отнема много време.

                        Някои развиват болта с помощта на стартера а други тъпчат въже през отвор на свещ. И двата не ми харесват.

                        Ще импровизирам нещо. Щеше да е най-лесно, ако имаше отвор за стробоскоп на кожуха на маховика, но май този няма.
                        Решението:



                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=97726
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:27.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #72
                          Прави ми впечатление, че на загасен мотор педалът на спирачката е твърд, дори ако моторът е работил непосредствено преди това.

                          И при вас ли е така?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #73
                            ДА.

                            Има някаква помпа или нещо подобно което нагнетява спирачната течност.По схема беше отпред някъде зад единият фар и ако се налага смяна на крушка на дълги светлини(конкретно на този фар зад който е кутията) и не можеш демонтираш тази кутия с помпата и тогава сменяш крушка.Може и само да я освободиш от болтовете, без да разкачаш маркучите.Сведнага след заплаване омеква.

                            Не съм сигурен, защото не съм задълбавал, но мисля че като дадеш на контакт педала на спирачката омеква но много малко.До едно малко положение колкото да почувстваш че можеш да го натиснеш леко.
                            Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 11:11.
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                            Comment


                            • #74
                              Ясно

                              Не се нагнетява спирачна течност, но при доста коли има възвратен клапан на входа на сервото. Предназначението му е да държи създадения при работата на мотора вакуум в сервото и след спирането на мотора. Очевидно тук такова нещо няма или вакуумът бива разтоварван умишлено след гасенето на мотора.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Ясно

                                Не се нагнетява спирачна течност, но при доста коли има възвратен клапан на входа на сервото. Предназначението му е да държи създадения при работата на мотора вакуум в сервото и след спирането на мотора. Очевидно тук такова нещо няма или вакуумът бива разтоварван умишлено след гасенето на мотора.
                                Най-вероятно колегата си гледа от дизеловата гледна точка и визира вакуум помпата.

                                Но това не отменя факта, че вакуумното усилване не трябва да изчезва веднага след гасене на двигателя. Прегледай си клапана и неговото уплътняване.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X